Klik op de rode tekst, dan verschijnt het inlogschermpje: vul hier de vakjes Gebruikersnaam (= je lidnummer) en Wachtwoord in en type het getal over dat onder “Captcha” staat (dit is een beveiliging tegen spam).
Als de inlog niet werkt, vraag dan niet met dit inlogscherm een nieuw wachtwoord aan, want dat werkt niet!!! Lees wat hieronder staat bij “Als de ledeninlog niet werkt”.

Om privacyredenen wordt als inlognaam geen naam van de leden gebruikt, maar het lidnummer van het hoofdlid. Dwz alle leden op één adres gebruiken het lidnummer van het hoofdlid als Gebruikersnaam. Dus: Gebruikersnaam = lidnummer (van het hoofdlid).

KLIK HIER OM IN TE LOGGEN

Als je bij het inloggen een melding krijgt dat je inlog is gehackt,
vraag dan GEEN nieuw wachtwoord aan op het scherm dat je ziet, maar neem contact op via de knop Contact: geef daarin je naam en lidnummer op.

Als je op de site met je gebruikersnaam en wachtwoord bent ingelogd
heb je toegang tot de volgende extra informatie:

    • statuten en huishoudelijke reglement [knop organisatie]
    • stukken van de algemene vergaderingen [knop organisatie]
    • mailen met bestuurs- en commissieleden [knop organisatie]
    • de verschenen jaargangen van Kanotities [knop activiteiten]

Daarnaast hebben bestuurs-, commissie- en kaderleden met hun eigen inlog toegang tot de website voor het wijzigen en invoeren van informatie op de website.

Als de ledeninlog niet werkt
N.B.: de inloggegevens worden geregeld bijgewerkt. Bent u sinds heel kort lid, weet dan dat uw gegevens nog niet zullen zijn verwerkt voor de ledeninlog.

Het komt ook voor dat wij van hoofdleden niet alle gegevens hebben, dat kan de reden zijn dat de inlog niet werkt. Werkt het inloggen niet, stuur dan een mailtje via de knop Contact: geef daarin je naam en  lidnummer, zodat wij het kunnen testen.